10 Aralık 2009 Perşembe

Su katılmamış iftiralar serisi - Vol:1

Gossip İbram'da bir format değişikliğine gidiyoruz.
"Sağır duymaz yakıştırır, kör tuttuğunu öper ya da çamur at izi kalsın!" türü bir yazım tarzı benimsedik. Yine blog yazılarınızdan aşırma, asparagas haberlerimiz var. Haliyle habere konu olan yazınıza da bir link veriyoruz. Ancak pislik yapmaktan da çekinmiyoruz...

ilk kurbanımız Siminya!
Ahanda; Su katılmamış iftiralar serisi Vol:1


"Siminya dudakla
salık çıkarmış...
50 kâat verene dudakla
verecekmiş..."

* Bu konudaki ayrıntılı haberimizi okumak için Siminya'ya tıklayın!...

5 yorum:

mr_lonely dedi ki...

Abicim herşeyi anladım da postun en sonundaki cümle çok acayip olmuş be. Bu konudaki ayrıntı için .... tıklayın. Hani yanlış anlaşılmasın. :DD

LoLLa dedi ki...

eheueheuehe alllaaaaam yaaaa :))))

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

@mr_lonely: siminya candır. ona tıklayacak olanın önce bana tıklaması lazım... o ney. ne dedim ben lan. töbe töbe:p

@LoLa: çok neşeli gördüm sizi:P

Siminya dedi ki...

hahahah önce sana tıklasınlar elbette, ben arkandayım korkma

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

@siminya: işgillendirme insanı şimdi. yok sa sen missipipi gibi misin:P