15 Haziran 2009 Pazartesi

Utanmaz Ateş Böceği'ni kaçak elektrik kullanırken yakaladık.

Gossip İbram abiniz bir süredir Ateş Böceği'nin peşindeydi. Nihayet onun hakkındaki gizli dosyaları bulduk derken, gece adını belirtmek istemeyen bir yetkiliden alınan asılsız ihbarı değerlendiren ekibimiz ateşböceği'ni şehrin karanlık köşelerinde İbram abimizden aldığı pozitif elektiriği ; ona, buna, hatta şuna ışıldayıp harcarken yakaladı.

Daha önceki hayatında pilli oyuncak taksi olan ancak pili bitince bir köşede unutulan Ateş Böceği'nin 2. hayatında böcek olmayı seçmesine vaktiyle aç, sefil ve pilsiz kalmasının etkisi olduğu söyleniyor.

Pire'lerle bir türlü geçinemeyen Ateş Böceği'nin bir tek pire için Yataş yatak yorgan tesislerini kundaklaması üzerine gözaltına alındığı, Gossip İbram abinin torpiliyle salıverildiği öğrenildi. Genç yaşına rağmen Alzemair ve MS belirtileri gösterip, ağlarken neden ağladığını bile unutan (yazıkkkk kız) bu böcek, aynı zamanda sinir ve mutluluk gazları salgıladığından insanlar üzerinde mutluluk ve stress bulaştırıcı bir etki yapabilmektedir.

"Sabah erken kalkarım, akşam mesaim var ışıldamadan uyuyamam" diye geceyarılarına kadar sokaklarda gezen ve bu yüzden evden sık sık sopa yiyen ateş böceği dayaktan kurtulmak için mahallede ne kadar ihtiyar amca, teyze varsa hepsinin gönlünü alarak onları kendine canlı kalkan yapmaktadır. Ailesi ise bu durumu BM ve AB nezdinde protesto girişimlerini sürdürmektedir.
Eski ve ihtiyar şeylere merakı bilinen ateş böceğinin eski gramafon adlı bir blog sitesi de vardır. Küçük çapta şiirler yazıp, besteler yapan Ateş Böceğinin en ünlü bestesi "Varla yok arası, Kaf dağının arkası, Bastığım Ayak İzleri Yüreğimin yansıması" adlı eseri tahtakale piyasasında pek bi meşhurdur.

Ukelâlara haddini bildirecek kadar ukelâ olabilen ve çocuklara şaklabanlık yapmayı kamusal bir görev addeden Ateş Böceği reenkarnasyon ve astral alemlere yolculuk fikrine takıp arada öbür dünyaya gidip, gidip gelmektedir. Gossip İbram abi tarafından "bak kızım bi elektrikler kesilcek, gelemicen öbür taraftan" diye uyarılan Ateş Böceği "Abi ben kendim fenerim, yanar yanar sönerim. sen beni merak etme, asıl nolcak sizin Fener'in hali? sen onu düşün" diyerek ortama pis bi hava basmıştır.

Bu aşırı güvenin sebebini merak eden ekibimiz ateş böceğini elektrik saatine mıknatıs ve röntgen filmi takarken yakalayıvermiştir. "Ayıp dil mi kızım?, buldun beleş elektiriği harcıyon" diye ekibimiz tarafından azarlanan Ateş Böceği "abi valla çalmıyom, gündüz alıp gece kendim şebekeye veriyom, ödeşiyoz yani" diyerek kendini savunmuştur.

Cahil olduğu kadar, küstahça bir tevazu sahibi ve ayrıca sürekli sınıfta çakan bir öğrenci olan Ateş Böceği İbram abiye staj için başvurmuş, "Get bacım, bulaşma magazine, sen bari kendini kurtar" denilerek işe kabul edilmemiştir. ibram abiyi kıskandıracak kadar yorumcusu olan Ateş Böceğine "yazdıkların yüzünden değil, kız olduğun için sana yorum yapıyolar" diye Adsız bir b..k böceği kisvesi altında b..k atıyor ve kıskançlıktan çÇaaat! diye çatlıyoruz"

Ateş böceği ışıltıları:

5 yorum:

Ateş Böceği dedi ki...

Yaa inanmıyorum kaçak elektrik kullandığımıda nerden gördünüzz ayy budamı gelecekti başıma .


(İnanırmısın bilmem ama bugün bütün günüm tedaş ta geçti gerçekten ve sebebide bu elektrikte problem varmış gidip üzerime alayım dedim şimdi bu yazıyı okuyunca senin üst komşum olmandan şüphelendim )

Hem ne var ne olacak bu fenerin hali sen söle bana ala ala düşünüyorum düşünüyorum işin içinden çıkamıyorum

Anladım ki ben artık uslu bir insan olmalıyım ben ettim sen etmme GOSİP İBRAM dan kaçmaz :):)

sevgilerimle (Ne sevgisi şirinlik yapıyorum sana hani bu sanatçıların bir birini sevmesi gibi bişiy evde sana hain planlar kurup gelecem )

İbrahim Ortaç dedi ki...

ee her yerde adamımız var dedik. Tedaş'ta mı olmucak. perdeleri 3 kat çekmeden, kapılara 9 kilit vurmadan duşa giremeyenler var blog aleminde. sen yine ucuz yırttın. hadi bakalım:) bi yere kaybolma. 3 vakte kadar blogger dışına çıkma yasağı koyduk sana...

HaYaL MeYaL dedi ki...

ayyy ateş böceğini blogundan tanıdığım kadarıyla çok seviyorum, ii oldu bu gossip, hoşuma gitti xD Büyük çabalar sonucu yazıyosun ya; takdir ettim :))

efsa dedi ki...

:)))) bu çok iyiydi ya.


tatlı böcük şu tahtakale piyasasındaki meşhur şarkının albümünü imzalasana bana :))

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

hayal Meyal: Çok çabalamıyoruz efendim. ipuçları kendi bloglarında yazarlarımızın:)

efsa: hımm beyendiğinize sevindim...