13 Haziran 2009 Cumartesi

Evren yine gizlice evlendi, siz halâ uyuyun bakalım

bi kaç kez hayatın sillesini tekme tokadını yiyen nadide blog yazarlarımızdan evren yine evlendi mi?
daha önce banker pastelli, iflas holding, yamuk emlak gibi firmalara evlenmek için başvuran ancak her defasında birikimleri iç edilen evren bu gidişle evde kalacağım diye siyah kara düşünürken sonunda yine muradına erip "oh!" dedi...

inşaat merakından dolayı çocukluğundan beri ayağına çiviler batan. arada bir inşaatlardan atlarken tut ellerimi diye bağırdığı için son anda esas oğlanlar tarafından düşmekten kurtarılan. kadın ve erkek hikayeleri yazarı evren nihayet yazdıklarının karşılığını almışa benziyor.

Evren kameralarımıza "gördünüz mü insanlara güvenmek lazım, memlekette dürüst müteahhitler de varmış. sonun da ben de tekrar evlenebildim" derken, evinin tapusunu aldığı dürüst müteahhit kâzım herkese evlazım bey'in mutluluk gözyaşları içerisinde evren hanımın yazdıkları beni çok etkiledi ve sonunda onu evlendirmeye karar verdim dediği öğrenildi.

Arada bir yazdıklarını kendi sesinden kaydederek müzik piyasasına olmazsa bile görme engelli kardeşlerimizin yüreğine girmek için çalışmalar yapan evren'in çalışmalarının karşılığını bu dünyada alması biraz zor görünüyor ama öbür dünya için Allah'tan ümit kesilmez diyoruz.

evrenin daha önceki bazı evlenme projeleri:
http://evrenin.blogspot.com/2009/06/sonrasini-biliyorsun-zaten.html
http://evrenin.blogspot.com/2009/06/ciliz-urkek-titrek.html
http://evrenin.blogspot.com/2009/06/hep-birseyler-eksik.html

12 yorum:

Evren dedi ki...

:)) ilahi ibrahim ben de sandım ki meşhur balkon sohbetlerimden bahsedeceksin :)gülümsettin beni pazar pazar sen bu magazin haberciliğinde iyisin :)
ama bilgin olsun diye söylüyorum; şu hayatta her iki anlamda da evlendim ben :)
ama öbür dünyada Allah'tan ümit kesmeyip bir iki kere daha evleneyim diyorum :)))

İbrahim Ortaç dedi ki...

hımm.. sen de hurilere pardon gılmanlara göz koyanlardansın:) ahiret yurdunda. olsun bakalım. balkonu da ekleriz sen iste yeter...

efsa dedi ki...

bende ev-lenmeyi dileyenlerdenim.

Evren dedi ki...

dileklerin gerçek olsun efsam :)

İbrahim Ortaç dedi ki...

hazırlan bakalım efsa. sana da bir müteahhit buluruz artık. dedikodu sayfasına yorumlarınız itiraf kabul edilip, itinayla aleyhinizde kullanılır. 1 yazı sonra kapaktasın:)

efsa dedi ki...

Kapak???
arka kapak demek istemediğini umuyorum :)))))

Bana bilmediğim bir şey söyle yazıda ibrahim :) Hadi bakalım. Sahne değişsin. Ay pardon ev ev diyecektim.

Evren, hayırlısı ise olsun. Şeyy sen mutahit falan bulursan, artık kardeşim der tanıtırsın belki beni kirasız oturtur falan. bende taksitle öderim evi yada.

İbrahim Ortaç dedi ki...

kardeşim diyerek mirastan pay istiyorsan o biraz zor:) bu arada kapak için gossipibram'ı izleme listine almanı rica edim. sözleşme gibi bişi:))

efsa dedi ki...

Yaaaa izlemeye alayımda yorum morum hepsini bir çorba et dimi :)))

beni yorumsuz, izlemesiz misafir et. :)

İbrahim Ortaç dedi ki...

hımm. aba altından sopa. mahkemeye versem seni asarlar asarlar diyorsun yani. napalım asılsız ihbarda bulun bari:)

efsa dedi ki...

Yorumları karıştırmak yok de. hemen alayım izleme şeysine :)
yoksa benim yorumlar postlardan daha ilginç

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

ibrahim abi sen söyleseydin ben bu evren hakkında çok gizli dedikoduları sana bildirirdim...Editörüm saçımı başımı yolacak bu durum sonrası...

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

efsa: yapmam bişi merak etme.

Yalnızlık okulu: bi ara alalım onları da:)